Ako kontaktovať technickú podporu?
Je niekoľko možností, ako kontaktovať našu spoločnosť pre získanie technickej podpory. Prevádzková doba oddelenia technickej podpory je od pondelka do piatku od 8:00 do 16:30.
e-mail: podpora@schiertechnik.sk
podpora CAD: +421 905 877 943
podpora CAM: +421 905 533 146
Komu je technická podpora určená?
Technická podpora je určená zákazníkom spoločnosti Schier Technik Slovakia s.r.o.. Požiadavky zákazníkov s predplatenou údržbou či predplatenou podporou sú riešene prioritne. Zákazníkom bez predplatného je technická podpora poskytovaná iba v obmedzenom rozsahu a to 3x za rok, bez možnosti vzdialeného pripojenia.
Predplatená údržba | Predplatená podpora * | Bez predplatného ** | |
---|---|---|---|
Nové verzie a servicepacky | ● | ||
Živá podpora (telefón, vzdialená plocha) | ● | ● | |
Online podpora (online formulár, mail) | ● | ● | ● |
Doba odozvy | 4 hodiny | 8 hodín | 3 dni |
Obmedzenie počtu požiadaviek | žiadne | žiadne | 3x |
Obmedzenie verzií | žiadne | žiadne | aktuálne a dve predchádzajúce |
* - Platí i pre platenú technickú podporu poskytovanú nad rámec bezplatnej podpory.
** - Zákazníci bez predplatného majú možnosť čerpania technickej podpory, ktorá je poskytovaná nad rámec bezplatnej podpory a zároveň je spoplatnená hodinovou sadzbou.
V čom vám môže technická podpora pomôcť?
Oddelenie technickej podpory je pripravené zaistiť riešenia technických dotazov, požiadaviek a problémov u všetkých produktov podporovaných našou spoločnosťou alebo spoločnosťami SOLIDWORKS a SolidCAM.
Obmedzená technická podpora
Pokiaľ zákazník nemá žiadnu formu predplatného či inú službu, ktorá by ho oprávňovala čerpať neobmedzenú technickú podporu a zároveň má vyčerpané všetky bezplatné požiadavky, tak i v takom prípade je zákazníkovi poskytovaná podpora, ale len vo veľmi obmedzenom rozsahu. Ten zahŕňa nasledujúce úkony: