Odkazy a návody

Odkazy na nápovedu, návody, dokumentáciu, sprievodcu a ďalšie dôležité zdroje informácii.

Aktivácia

Aktivácia je jednoduchý, rýchly a jednorazový proces pre overenie platnosti licencie produktu, ktorým vás prevedie intuitívny sprievodca aktivácie. Aktivácia sa spravidla vykonáva pomocou internetového pripojenia a vo väčšine prípadov trvá menej ako minútu. Aktiváciou sa licencuje väčšina produktov, vrátane sieťovej licencie (SNL).

Dôležité! Pred odinštalovaním produktu alebo výmene hardvéru je nutné previesť aktiváciu späť na server. Ďalšie podrobné informácie o aktivácii a licencovaní produktu:

V prípade akýchkoľvek problémov alebo otázok ohľadom aktivácie kontaktujte technickú podporu.

On-line nápoveda SOLIDWORKS

Na odkaze http://help.solidworks.com/ nájdete kompletnú nápovedu pre produkty:

  • SOLIDWORKS 
  • SOLIDWORKS PDM Professional
  • SOLIDWORKS Workgroup PDM a SOLIDWORKS Explorer 
  • eDrawings 
  • Inštalácia
  • API

Sprievodca administrácie SOLIDWORKS

Na stránke  Sprievodca administrácie nájdete rozsiahle zdroje technických informácií:

  • Sprievodca správou a inštaláciou
  • Poznámky k verziám
  • Čo je nového
  • FLEXlm  

    Licenčná zmluva SOLIDWORKS

    Kompletné znenie licenčnej zmluvy  (Czech EULA) spoločnosti SOLIDWORKS. 

    Tréningové súbory (Training Files)

    Originálne tréningové manuály SOLIDWORKS sa v mnohých prípadoch odkazuje na stiahnuteľné cvičné súbory.

    SOLIDWORKS RX

    SOLIDWORKS RX je diagnostický nástroj, ktorý uľahčuje riešenie problémov. RX je súčasťou každej inštalácie SOLIDWORKS a nájdete ho v menu Štart – Všetky programy – SOLIDWORKS – Nástroje SOLIDWORKS. RX ponúka nasledujúce možnosti:

    • Diagnostika systému – vyhodnotí základné údaje o systéme vrátane grafickej karty a ovládačov.
    • Riešenie problémov – rýchly prístup do znalostnej databázy (anglicky).
    • Údržba systému – rutinné čistenie systému zahrňuje zložky dočasných súborov či defragmentáciu 
    • Zachytenie problémov – tento nástroj dokáže s vašou asistenciou rýchlo zachytiť takmer ľubovoľný problém a to vrátane videozáznamu o dôležitých informáciách o konfiguráciách a chodu systému, všetky dáta sú nakoniec uložené do jediného baličku, ktorý ľahko pošlete na technickú podporu. 
    • Testovanie výkonnosti systému (benchmark)  

      Požiadavky na vylepšenie (Enhancement Requests)

      Zákazníci s predplatenou technickou podporou majú možnosť vznášať požiadavky na vylepšenie systému a aktívne tak ovplyvňovať smer vývoja produktu. Týmto požiadavkám sa anglicky hovorí Enhancement Requests a je možné ich podávať prostredníctvom internetových portálov spoločnosti SOLIDWORKS a SolidCAM.

      Program predbežných verzií

      Zákazníci s predplatenou údržba majú možnosť sa zúčastniť programov predbežných verzií, ktoré sa týkajú nových verzií produktov a aktualizácii produktov (servicepack).

      Predbežné verzie produktov sa nazývajú Beta programy a ponuka možnosť stiahnutia, inštalácie a testovania Beta verzie a Pre-Release verzie produktu (Beta verzia je prvá verzia uvoľnená pre testerov z rád zákazníkov, Pre-Release verzia je už takmer odladená, je posledná verzia pred oficiálnym uvoľnením finálnej verzie). Beta program spravidla beží v období tri až štyri mesiace pred uvoľnením novej verzie. Počas testovania novej verzie sa môžu účastníci mimo iného podieľať na vývoji produktu alebo sa zúčastniť súťaže o najaktívnejšieho testera. Beta programy sú dostupné prostredníctvom internetových portálov spoločnosti SOLIDWORKS a SolidCAM.

      Predbežná verzia servicepackov sa nazýva Early Visibility (EV) a je uvoľnená spravidla dva až tri týždne pred finálnym servicepackom. Distribuované sú prostredníctvom internetového portálu spoločnosti SOLIDWORKS alebo priamo nástroji Manažéra inštalácií SOLIDWORKS (Zistiť aktualizácie).