Predplatená technická podpora je (podobne ako predplatiteľský servis) časovo obmedzená služba. Jej trvanie je vždy dvanásť mesiacov a je možné ju kedykoľvek a za rovnakých podmienok zakúpiť, prerušiť alebo predĺžiť bez ďalších poplatkov.
Získať upgrade vášho produktu na novú verziu, všetky aktualizácie, technickú podporu s maximálnou prioritou a ďalšie služby a zľavy je možné pomocou programu predplatiteľský servis.
Po celú dobu trvania predplatenej podpory môžete využívať nasledujúce výhody:
Technická podpora
Predplatená technická podpora vám dáva možnosť prioritne využiť technickú podporu, ktorú zabezpečuje naše oddelenie technickej podpory – živú podporu (telefonicky, vzdialená plocha, mail, atď.) aj online podporu (online formulár na stránke technickej podpory, mail).
Výhodná cena
Predplatená technická podpora ponúka veľmi výhodnú cenu, ktorá najmä u väčšieho počtu licencií predstavuje len zlomok ceny predplatiteľského servisu.
Zľavy a ďalšie služby
Ďalšie služby ako školenie, konzultácie, atď. sú na rozdiel od technickej podpory poskytované už za cenníkové ceny. Vďaka predplatenej technickej podpore však z týchto služieb získate 20% zľavu.
Prednosť riešenia problémov
Dotazy, problémy a požiadavky zákazníkov s predplatenou technickou podporov sú riešené s maximálnou prioritou.